FAQ
Pytania i odpowiedzi
Często zadawane pytania
Tylko dowód osobisty
Zawsze zalecamy bezwzględne odłączenie urządzeń (router / telewizor / dekoder / inne) od sieci energetycznej
Nie, nie limitujemy ilości pobranych i wysyłanych danych. Limitujemy jedynie prędkość w dół i w górę sieci do prędkości wykupionego łącza
Każdy klient otrzymuje od nas dostęp do EBOK - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Dane do logowania znajdują się na drugiej stronie umowy. Po zalogowaniu do systemu istnieje możlwość pobrania faktury VAT na której znajduje się nr rachunku do opłat.
Awarie przyjmujemy telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00 pod nr 32-718-62-60 lub 607-723-838. Po godzinach, w weekendy oraz święta, zgłoszenia przyjmujemy SMSem pod nr tel. 607-723-838.
Przede wszystkim sprawdzić, czy prędkość jest sprawdzana przez komputer podłączony kablem do routera. Testy przez WiFi są niemiarodajne przez zakłócenia, które mogą powstać na skutek rozsyłania innych fal radiowych (nakładanie się fal), generowanych przez inne urządzenia (np. router sąsiada).
Najlepiej na stronie www.speedtest.net
Tak, ale pobieramy za tą usługę dodatkową opłatę miesięczną, której wysokość znajduje się w cenniku. Usługa udostępniania adresu IP, to kolejna pozycja na fakturze.
Jeszcze nie, ale pracujemy nad tym :)
Do poprawnego działania sieci WiFi w budynkach dwukondygnacyjnych i więcej, potrzebny jest zestaw urządzeń WiFi pracujących w standzie MESH. Zwykle wystarcza jedno urządzenie na kondygnację, aby zapewnić zasięg w całym domu. Na życzenie klienta, odpłatnie wykonujemy takie instalacje a koszty wdrożenia wyliczane są indywidualnie.